Ask me now!!

JOM TANYA-TANYA SAYA! SANGAT SEDIA UNTUK MEMBANTU :)
Nama/Name
Phone No
Email anda/your email
Pekerjaan/Occupation
Dimana kamu tinggal/Where Do You Live Kuala Lumpur
Selangor
Perlis, Kedah, Penang, Perak
Pahang, Terengganu, Kelantan
Sabah, Sarawak
Negeri Sembilan, Melaka, Johor
Sudah mendaftar jadi ahli dalam masa 2 tahun lepas/Have you registered as Herbalife member in the past 2 years? Yes
No
Mana yang kamu berminat/Are you interested in any of below? Turunkan berat/Lose weight
Tambah berat/Gain weight
Tingkatkan kesihatan/Improve health
Tingkatkan tenaga/Improve energy
Perbaiki masalah kulit/Improve skin
Cari pendapatan lebih/Earn extra income
Apa2 tambahan soalan atau info yang saya boleh bantu/Extra information that can help me to guide you.

Click here to create your own form.

Thursday, June 7, 2012

Jadilah orang yang dapat membantu

Pusat Kesihatan Universiti
Ya, servis dia memang baik
Tak dinafikan
Tapi aku dari jadi nak ke sana
terus tak nak kesana
sebab
setiap kali aku datang sana mesti dapat doktor yang sama
naik bosan pulak aku
kalau doktornya best takpa
ni kasar, tak mesra alam
macam tak ikhlas je buat kerja
macam orang datang bulan pun ada
tapi lelaki
haih tak faham aku
orang sakit pun boleh bertambah-tambah sakitnya
aku kalau darurat je baru akan pergi sana
kalau rasa dah nak mati tak larat nak jalan tu baru  kot aku nak pergi sana
aku rasa sebab first time dapat kat doktor tu
terus bila aku datang next2 time dapat org yang sama
kalau doktor gigi tu aku tak kesah
baik mesra alam
rasa nak datang selalu je
apelah ada doktor macam tu baik tak yah jadi doktor.

Hoi adibah membebel di tengah malam buta! T_T

Aku ingat nak lah selalu pergi sana kalau ada pape, kalau macam nilah baik pergi klinik luar.

Kepada Syapip, thanks! Walau kau tak membantu apa2 tapi kau memahami. Kadang2 bila kau takda aku rasa sodeyh plak tibe2 sebab orang lain tak macam kau yan faham kenapa aku begini.
Okeyh ayat takyah nak sedih sangat. 
Assalamualaikum! :P


No comments:

Post a Comment