Ask me now!!

JOM TANYA-TANYA SAYA! SANGAT SEDIA UNTUK MEMBANTU :)
Nama/Name
Phone No
Email anda/your email
Pekerjaan/Occupation
Dimana kamu tinggal/Where Do You Live Kuala Lumpur
Selangor
Perlis, Kedah, Penang, Perak
Pahang, Terengganu, Kelantan
Sabah, Sarawak
Negeri Sembilan, Melaka, Johor
Sudah mendaftar jadi ahli dalam masa 2 tahun lepas/Have you registered as Herbalife member in the past 2 years? Yes
No
Mana yang kamu berminat/Are you interested in any of below? Turunkan berat/Lose weight
Tambah berat/Gain weight
Tingkatkan kesihatan/Improve health
Tingkatkan tenaga/Improve energy
Perbaiki masalah kulit/Improve skin
Cari pendapatan lebih/Earn extra income
Apa2 tambahan soalan atau info yang saya boleh bantu/Extra information that can help me to guide you.

Click here to create your own form.

Thursday, June 28, 2012

Masa jom la jadi kawan aku..

Semenjak dah start praktikal ni
Aku susah nak bagi masa kat rumah
Aku tak tahu kenapa balik rumah je mesti ngantuk
Yang aku tahu aku ngantuk dan aku perlu tidur
Dan masa di rumah tidak diuruskan dengan baik sekali
Harini dah hari ke-4
Esok hari ke-5 pula
Semoga aku semakin terurus hari demi hari

sian omak den, anak eh dah start kojo ni ikot palo sndri yolah nak buek apo.
kalau sunyi sopi bilik tu kompem la tido.
rasa bersalah tapi aku sangat cuba untuk adapt
dan belajar handle masa dengan baik =_="

Ye, aku memang susah nak adapt benda2 baru dengan baik
tapi bukan bermakna aku akan biarkan
aku sedaya upaya akan menjadikan ia sesuatu kebiasaan
dan menjadikan ia terbaik

Aku selalu pikir
macam mano la aku dah kerja nanti
macam mano la aku pindah rumah lain nanti
macam mano la aku dah kahwin nanti
macam mano la macam2

No comments:

Post a Comment