Ask me now!!

JOM TANYA-TANYA SAYA! SANGAT SEDIA UNTUK MEMBANTU :)
Nama/Name
Phone No
Email anda/your email
Pekerjaan/Occupation
Dimana kamu tinggal/Where Do You Live Kuala Lumpur
Selangor
Perlis, Kedah, Penang, Perak
Pahang, Terengganu, Kelantan
Sabah, Sarawak
Negeri Sembilan, Melaka, Johor
Sudah mendaftar jadi ahli dalam masa 2 tahun lepas/Have you registered as Herbalife member in the past 2 years? Yes
No
Mana yang kamu berminat/Are you interested in any of below? Turunkan berat/Lose weight
Tambah berat/Gain weight
Tingkatkan kesihatan/Improve health
Tingkatkan tenaga/Improve energy
Perbaiki masalah kulit/Improve skin
Cari pendapatan lebih/Earn extra income
Apa2 tambahan soalan atau info yang saya boleh bantu/Extra information that can help me to guide you.

Click here to create your own form.

Thursday, November 8, 2012

Saya gembira saya dah sehat.

Assalamualaikum,
Syukur kita kepada Allah kerana dengan izinNya saya masih boleh tulis post ini.
Dan awak2 semua boleh baca post saya ini.
Saya nak cakap yang saya sebenarnya dah sihat! Alhamdulillah!

Lepas tu, saya dah boleh terima semua dengan baik insyaallah.
Kadang2 memang susah nak terima kenyataan dan keadaan.
Lagi2 bila kita masih baru dengan keadaan itu.
Tapi sekali Allah dah tunjukkan kat kita,
Kita akan nampak dah jalan penyelesaiannya.
Yang penting jangan jangan kurang berdoa.
Mintak sungguh2.
Kalau kita tak mintak memang tiada orang yang nak bagi kan?
Kalau kita tak bersungguh, orang pun tak yakin dengan kita kan?

Kepada semua, semoga sihat2 jaga diri ye.
Masa akan berlalu dengan jayanya.
Terpulang untuk kita menjayakan masa tersebut ataupun tidak.
Apa yang kita buat hari ini, bakal juga menunjukkan kita untuk akan datang.
Sesungguhnya aku tak kecewa akan kesihatan yang kurang baik tak lama dulu.
Sebab Allah nak tunjuk yang terbaik untuk kita. Yeay!

No comments:

Post a Comment