Ask me now!!

JOM TANYA-TANYA SAYA! SANGAT SEDIA UNTUK MEMBANTU :)
Nama/Name
Phone No
Email anda/your email
Pekerjaan/Occupation
Dimana kamu tinggal/Where Do You Live Kuala Lumpur
Selangor
Perlis, Kedah, Penang, Perak
Pahang, Terengganu, Kelantan
Sabah, Sarawak
Negeri Sembilan, Melaka, Johor
Sudah mendaftar jadi ahli dalam masa 2 tahun lepas/Have you registered as Herbalife member in the past 2 years? Yes
No
Mana yang kamu berminat/Are you interested in any of below? Turunkan berat/Lose weight
Tambah berat/Gain weight
Tingkatkan kesihatan/Improve health
Tingkatkan tenaga/Improve energy
Perbaiki masalah kulit/Improve skin
Cari pendapatan lebih/Earn extra income
Apa2 tambahan soalan atau info yang saya boleh bantu/Extra information that can help me to guide you.

Click here to create your own form.

Monday, April 14, 2014

Jam menunjukkan pkul 0056. Baru 5 minit sampai rumah. Sebab tender lagi. Dan esok xde air. Dan aku xbsuh lagi bju seminggu sbb stp hari blek lmbt. Dan umah pun xde mesin basuh. Ingat nk tompang umah aji tp dia xrply msg mksdnya dia dah tido. Esok kena dtg awal2. Kaw2 kena sattle sume benda yg xsattle. Confirm esok blek lmbt lg. Dan lusa jugak sbb lusa dah kena wrap sume. Dan juga rabu pg akan diterbangkan ke sarawak dgn jayanya. Insyaallah. Aminnn. Semoga esok tiada kekacauan dari pihak yg tak sepatutnya. Semoga esok senior dtg juga utk membantu. Sbb senior ada personal probs jadinya kita bekerja la dgn bos dan bos sgt la best bila bekerja dgnnya. Sebab dia akan ajar macam2. Wa salute sama lu boss. Boss mmg terbaik! Tapi yang xbest boss suka hold kita sampai malam. Siannya la semua pekerja boss ni.

Okay ape tentang bos ni:
..dia suka hold budak project dia sampai mlm sbb dia akan sattlekan account department dulu..
..boss kalau lapar aku la org pertama yg dia akan panggil tanya nak makan apa..
..dulu masa mula2 masuk nafsu makan aku lain macam. Bos belanja makan itu ini aku bedal je semua. Sekarang nafsu makan dah merudum sbb aku rasa selalu sangat dah makan kari (sebab senior n boss india) dan fast food atau musim tak byk mkn skrg. Maybe nanti dia akan mencanak naik plak lepas ni..
..masa birthday haritu disamping busy buat tender malam tu bos belanja kfc plak. Kitaorg suma nk mkn kt meja masing2 dia ajak semua masuk makan kat bilik dia..
..bos saya bab makan dia tak kedekut, time dia lapar dia akan minta kita buat order, order skali dgn sume staf. Sampaikan sebelum ni buta bab2 nak order delivery ni. Sekarang ni dah tahu dah semua..
..sebabkan dia boss semuanya dah biasa org buatkan nak pergi beli air pun sanggup ajak aku yg tggu kt ofis ni teman dia pergi kedai beli air. Padahal dah lalu dah kedai tu..
..bos suka sangat kacau orang buat kerja. Jadinya bila la nak siap kerja aku ni. Last2 balik lambt jugak..
..bos suka buat benda semua last minit. Sampai kan aku rsa boleh kne heart attack sbb tiba2 je kena buat ni. Tiba2 je kena buat itu. Dan semuanya nak urgent. Heh.
..dan lagi setiap kali birthday staf kitaorang akan celebrate ramai2 bos belanja kek..
Dan ada lagi cerita kekejaman bos yang tidak elok dipandang orang tidak disertakan disini.

No comments:

Post a Comment