Ask me now!!

JOM TANYA-TANYA SAYA! SANGAT SEDIA UNTUK MEMBANTU :)
Nama/Name
Phone No
Email anda/your email
Pekerjaan/Occupation
Dimana kamu tinggal/Where Do You Live Kuala Lumpur
Selangor
Perlis, Kedah, Penang, Perak
Pahang, Terengganu, Kelantan
Sabah, Sarawak
Negeri Sembilan, Melaka, Johor
Sudah mendaftar jadi ahli dalam masa 2 tahun lepas/Have you registered as Herbalife member in the past 2 years? Yes
No
Mana yang kamu berminat/Are you interested in any of below? Turunkan berat/Lose weight
Tambah berat/Gain weight
Tingkatkan kesihatan/Improve health
Tingkatkan tenaga/Improve energy
Perbaiki masalah kulit/Improve skin
Cari pendapatan lebih/Earn extra income
Apa2 tambahan soalan atau info yang saya boleh bantu/Extra information that can help me to guide you.

Click here to create your own form.

Saturday, April 12, 2014

Since ada yg mengusul. Aku pun on je. Ape tu? Tulis blog la. Bila fikir balik bukan apa sgt pun blog aku ni dok merepek. Since dah kerja ni mmg ak fikir ak mmg xde masa langsung. Pg dah pegi keje. Baliknya malam pastu tido. Pastu sbtu ahad pun kdg2 kerja. Kdg2 bkn xkesah xblek awl tp sbb hidup bujang. Balek umah pun mcm xde daya penarik. Kira takde kasih syg pun. Roomate pun dah kahwin. Stp mlm berkasih syg dgn husband jela. Call husband stp hari wlupun jauh. Ak yg klo balek awl pun rsa segan je. Apekehal tah aku nak segan pun  ak tak tahu. Haha.

Weekend klo ada tender confirm ak balik lambat. Takpun berkampung kat ofis. Bos mentang2 engineer dah ramai, bkn main nak msuk byk2 tender. Kita jugak yg pengsan.

Bila tahu ada closing tender mmg ak xblek la weekend. Klo x mse mula2 kje dlu asal weekend ak dah bertapa kat seremban. Yela seminggu xtgk muka mak ayah rasa mcm apelah dosaku ini.

Pastu aku pikir smpi bila la aku akn kerja mcm ni. Balik lmbt. Tp ak dah tekad. Once aku dah kawen. Sharp2 530 aku dah kua ofis. Ape pun terjadi ribut ke ape. Suamiku syurgaku la plak yg utama. Amboi kemain azamnye.

Lepas tu aritu ramai nau yg dok wish birthday smoga aku cpt dpt jodoh. Aminnnn jelakan. Takkan tak mahu org doakan kita kan. Tapi yg part kawin tu aku lemah sikit. Sape nak kawin ngan aku ni? Hm. Takpelah. Sebaik2 perancangan adalah dariNya. Aku ni malas dah nak becinta2 tak tentu hala macam budak2. Laki skrg ni bukan leh caya sgt. Kan dah prejudis dgn lelaki. Haha.

Okay tu je buat masa ni. Sok2 kitew sambung lagi. Baru nak balik umah ni haa. Ketemu lagi!

No comments:

Post a Comment