Ask me now!!

JOM TANYA-TANYA SAYA! SANGAT SEDIA UNTUK MEMBANTU :)
Nama/Name
Phone No
Email anda/your email
Pekerjaan/Occupation
Dimana kamu tinggal/Where Do You Live Kuala Lumpur
Selangor
Perlis, Kedah, Penang, Perak
Pahang, Terengganu, Kelantan
Sabah, Sarawak
Negeri Sembilan, Melaka, Johor
Sudah mendaftar jadi ahli dalam masa 2 tahun lepas/Have you registered as Herbalife member in the past 2 years? Yes
No
Mana yang kamu berminat/Are you interested in any of below? Turunkan berat/Lose weight
Tambah berat/Gain weight
Tingkatkan kesihatan/Improve health
Tingkatkan tenaga/Improve energy
Perbaiki masalah kulit/Improve skin
Cari pendapatan lebih/Earn extra income
Apa2 tambahan soalan atau info yang saya boleh bantu/Extra information that can help me to guide you.

Click here to create your own form.

Friday, January 27, 2012

Redha itu .


Aku tahu rezeki aku masa final hari itu kurang sikit.
sebab belajar last minit tak memberi kesan sangat untuk menyerap benda yang banyak.
apa yang dibelajar pun tak dapat serap dengan baik. 
macam mana nak bantu umat manusia kalau macam ni?
so masa jawab final hari tu memang aku sedar rezeki aku bukan masa jawab final hari tu.
sebab tu aku hari2 doa sangat2 supaya aku redha dengan apa yang aku dapat.
walaupun sudah memberi sehabis baik.
aku pun tak meletak harapan setinggi gunung sebab macam sem2 lepas diri sendiri yang kecewa.
kecewa dan terus kecewa dengan pencapaian diri.
bukan melihat result tapi pencapaian diri terhadap pelajaran dengan mengguna wang rakyat.
lagi2 masa matrikulasi memang semua wang rakyat kau rembat habis.
free lah katakan.
belajar ni bukan hanya duduk sedap semata kalau otak tu bukan tahap IQ genius.
sebab tulah orang kata istiqamah tu penting, bila kau sedap sekejap kau leka.
tulah orang dah bagi study week dibuatnya macam dah holiday.
phewww~


"Adakah patut kamu menyangka bahawa kamu akan masuk syurga, padahal belum sampai kepada kamu (ujian dan cubaan) seperti  yang telah berlaku kepada orang-orang yang terdahulu daripada kamu? Mereka telah ditimpa kepapaan (kemusnahan hartabenda) dan serangan penyakit, serta digoncangkan (oleh ancaman bahaya musuh), sehingga berkatalah Rasul dan orang-orang yang beriman yang ada bersamanya: Bilakah (datangnya) pertolongan Allah? Ketahuilah sesungguhnya pertolongan Allah itu dekat (asalkan kamu bersabar dan berpegang teguh kepada agama Allah)." (Al-Baqarah: 214)

No comments:

Post a Comment