Ask me now!!

JOM TANYA-TANYA SAYA! SANGAT SEDIA UNTUK MEMBANTU :)
Nama/Name
Phone No
Email anda/your email
Pekerjaan/Occupation
Dimana kamu tinggal/Where Do You Live Kuala Lumpur
Selangor
Perlis, Kedah, Penang, Perak
Pahang, Terengganu, Kelantan
Sabah, Sarawak
Negeri Sembilan, Melaka, Johor
Sudah mendaftar jadi ahli dalam masa 2 tahun lepas/Have you registered as Herbalife member in the past 2 years? Yes
No
Mana yang kamu berminat/Are you interested in any of below? Turunkan berat/Lose weight
Tambah berat/Gain weight
Tingkatkan kesihatan/Improve health
Tingkatkan tenaga/Improve energy
Perbaiki masalah kulit/Improve skin
Cari pendapatan lebih/Earn extra income
Apa2 tambahan soalan atau info yang saya boleh bantu/Extra information that can help me to guide you.

Click here to create your own form.

Monday, January 30, 2012

Solat anda bagaimana pula??

Assalamualaikum dan selamat petang. Salam ukhwah salam 1 Malaysia..hihi..

Hari ni nak share sikit video yang tajuknya "Sempurnakah Solatku?" yang disampaikan oleh Dr Zaharuddin Abd Rahman. Video ni asalnya daripada rancangan Tanyalah Ustaz kat tv9 yang pagi-pagi tu.


Kenapa saya suggest video ni? sebab kan solat tu kewajipan. Kalau dah wajib mesti lah buat betul2 kan. Takkan nak main solat pumpangpumpang haa boleh jadi tak sah solat kita nanti. Sedikit yang mungkin dapat membantu kita memperbetulkan solat kita. Kita ni nak diajak pergi dengar ceramah kat masjid pun tak nak apetah lagi kalau suruh baca buku kan. So sekarang zaman moden serba maju kita boleh tengok kat internet je. Hye2 awak2 sekalian selamat bermanfaat ye apa yang kita layari kat internet tu. Okeyh malas nak taip panjang kita tengok video ni. cekidoutt~


(Aku tak tahu la dah kenapa tak boleh nak appear video ni even dah masukkan link. Tak pelah korang klik jela kat link atas tu eh)

Kalau nak tengok lagi banyak mana-mana yang tertinggal tu ada kat web tonton ni ye. Kalau nak tengok fb ustaz ni pun klik je kat sini. Kat sini pun ada lagi tapi yang ni web dia sendiri. Woah! semua kau tahu adibah kau admire ustaz ni ke apa? hoho kalau korang dah bukak link2 yang saya bagi tu mesti korang boleh dapat banyak input yang sangat2 berguna. Majulah dunia bersama islam!! oyeaahh~~ :'D

Nota kaki: Perkataan 'saya' itu sangat berkaitan dengan entri yang berbudi bahasa budaya kita. Manakala perkataan 'aku' itu sangat berkaitan dengan entriw yang ceritew nak gebang jew.hew hew~ (aduh terbelit lidak mak!)

No comments:

Post a Comment