Ask me now!!

JOM TANYA-TANYA SAYA! SANGAT SEDIA UNTUK MEMBANTU :)
Nama/Name
Phone No
Email anda/your email
Pekerjaan/Occupation
Dimana kamu tinggal/Where Do You Live Kuala Lumpur
Selangor
Perlis, Kedah, Penang, Perak
Pahang, Terengganu, Kelantan
Sabah, Sarawak
Negeri Sembilan, Melaka, Johor
Sudah mendaftar jadi ahli dalam masa 2 tahun lepas/Have you registered as Herbalife member in the past 2 years? Yes
No
Mana yang kamu berminat/Are you interested in any of below? Turunkan berat/Lose weight
Tambah berat/Gain weight
Tingkatkan kesihatan/Improve health
Tingkatkan tenaga/Improve energy
Perbaiki masalah kulit/Improve skin
Cari pendapatan lebih/Earn extra income
Apa2 tambahan soalan atau info yang saya boleh bantu/Extra information that can help me to guide you.

Click here to create your own form.

Wednesday, August 8, 2012

Tak sabarnya rasa nak balik rumah sewa! -.-

Aku nak mengeluh boleh tak?
huhh..
Tak lama lagi dah nak balik rumah sewa
Tapi, aku tak nak aku tak nak aku tak nak!T_T
huhh..
Boleh tak kalau nak berulang je dari seremban?
Boleh tak boleh tak?? (bapak jauh -.-)

Condition:
- rumah SANGAT PANAS
kalau kat rumah sendiri tak berpeluh pun tengahari, kalau kat rumah sewa start pukul 10 lebih akan panas tak ingat sampai nak tidur malam(kalau hujan syukur alhamdulillah). Nak suggest kat tuan rumah letak exhaust fan boleh tak?

- rumah tak sempit tapi BANYAK BARANG
bila baru je letak barang2 merata2 walaupun sikit dah sakit mata memandang. crowded dia ya amat! 

- rumah tak cukup lampu
aku nak study depan pintu rumah pun boleh jadi buta. ingatkan nak ambil angin malam belajar depan pintu tapi kesuraman cahaya membuatkan niat aku terbantut. Nak suggest lagi kat tuan rumah pasang lampu lagi satu kat ruang tamu boleh tak?

jadinya solution yang aku buat pergi library dan study. tak ke bosan asyik ngadap benda yang sama hari2?sampaikan sekarang nak cari mood belajar kat library pun lama. kalau dah penat study kat library tak boleh nak baring2 rehat2. Aku dah la tak boleh duduk lama2 nanti sakit belakang( dah macam orang tua). kalau nak balik rumah rehat2 panas dia ya amat! aku dah bosan study kat libary tapi ke mana lagi arah yang harus aku tuju? nak cari rumah sewa lain sekarang ni bukan main susah. Nak demand yang selesa full furnish murah memang ajaib la.

Aku nak belajar dalam keadaan selesa. Tapi aku tak mampu sebab aku ni belajar lagi. Duit makan pun kais pagi makan pagi kais petang makan petang. Ni lah ciri2 orang yang tak bersyukur T_T 

No comments:

Post a Comment