Ask me now!!

JOM TANYA-TANYA SAYA! SANGAT SEDIA UNTUK MEMBANTU :)
Nama/Name
Phone No
Email anda/your email
Pekerjaan/Occupation
Dimana kamu tinggal/Where Do You Live Kuala Lumpur
Selangor
Perlis, Kedah, Penang, Perak
Pahang, Terengganu, Kelantan
Sabah, Sarawak
Negeri Sembilan, Melaka, Johor
Sudah mendaftar jadi ahli dalam masa 2 tahun lepas/Have you registered as Herbalife member in the past 2 years? Yes
No
Mana yang kamu berminat/Are you interested in any of below? Turunkan berat/Lose weight
Tambah berat/Gain weight
Tingkatkan kesihatan/Improve health
Tingkatkan tenaga/Improve energy
Perbaiki masalah kulit/Improve skin
Cari pendapatan lebih/Earn extra income
Apa2 tambahan soalan atau info yang saya boleh bantu/Extra information that can help me to guide you.

Click here to create your own form.

Tuesday, October 30, 2012

Nanti aku dah kahwin aku bahagia aku gemuk ke? =.~


Lambatnya tidur harini. 
Padahal siang tak tidur.
Tak juga bangun lewat. Syabas! haha.

Tadi godek2 gambar2 kat fb. Bila dah tahun 4 ni baru nampak banyaknya kenangan yang aku lalu sana sini.
Pahit manis. Kenangan tetap dalam ingatan :') Sayu pulak tiba-tibakan.

Ok! Sebab bukan tujuan aku menulis kali ini untuk bersedih2.
Jadi harusnya aku nak cakap pasal perubahan muka jelaa. Tu je. Tak best pun.
HAHAHAHA.

Dalam umur aku, yang aku pernah rasa badan aku naik sikit 1st waktu2 hampir habis matrix. 
Sampaikan masa baru beberapa hari tamatkan pengajian kat KMNS dan pergi makan dengan aunty, 
aunty pun tegur kenapa tembam sangat muka? dah macam aunty dah ni. Aunty kata.  
Ok, mungkin masa tu bahagia sebab dah bahagia sangat dengan kawan2 dan tak lama lagi matrix pun dah nak habis. Juga mungkin kerana menjumpai cinta sekejap. Cinta itu indahkan? Tapi aku harus simpan untuk my future husbanndddd (echo). Anyonyonyo~

Then, masa tahun 2 di uthm. Aku berjumpa lagi dengan cinta yang indah itu. Elak punya elak punya elak dan elak dan elak akhirnya aku berjaya simpan kembali cinta itu untuk my future husband lagi (berangan). Insyaallah. Haaa masa tahun 2 tula aku rasa badan naik lagi2 tang pipi naik sampai tambah lagi satu aku ada double chin. Oh no! Serius! Try tengok gamba2 fb tahun 2010. Memang sangat naik pipinya. Ok, sekarang aku takde double chin. Yeay! :D

Aku pun tak tahu macam mana boleh hilang :) Dan semenjak itu juga la jerawat aku sangat berani bertapak di muka ini sehingga sekarang semakin ok akan tetapi agak sukar untuk dia pergi tinggalkan diri ini. Kuajaq punya jerawat! Oke hormon bukan main tak stabilnya! Ecewah. 

Ya, cinta itu indah. Tidak dinafikan. Untuk my future husband, saya nak cintakan awak sampaaiiiiiiiiiiii syurga. 

Walla walla wallaaweeiii~

Ni akibat makan herbalife ke ni wey? Sampai sekarang aku segar bugar je ni. Eh, nak tahu tak aku try herbalife yang rm39 untuk 5 hari tu. Nantikan hasilnya ye. Ada ke hasil? Sebab biasa test2 benda2 alah ni hasil dia tadak. Bye!

No comments:

Post a Comment