Ask me now!!

JOM TANYA-TANYA SAYA! SANGAT SEDIA UNTUK MEMBANTU :)
Nama/Name
Phone No
Email anda/your email
Pekerjaan/Occupation
Dimana kamu tinggal/Where Do You Live Kuala Lumpur
Selangor
Perlis, Kedah, Penang, Perak
Pahang, Terengganu, Kelantan
Sabah, Sarawak
Negeri Sembilan, Melaka, Johor
Sudah mendaftar jadi ahli dalam masa 2 tahun lepas/Have you registered as Herbalife member in the past 2 years? Yes
No
Mana yang kamu berminat/Are you interested in any of below? Turunkan berat/Lose weight
Tambah berat/Gain weight
Tingkatkan kesihatan/Improve health
Tingkatkan tenaga/Improve energy
Perbaiki masalah kulit/Improve skin
Cari pendapatan lebih/Earn extra income
Apa2 tambahan soalan atau info yang saya boleh bantu/Extra information that can help me to guide you.

Click here to create your own form.

Monday, October 15, 2012

Oh my boyfriend!


Ohhhhh i really sleepy but i need to complete re-write our discussion last friday
err
tapi kalau bab nak tulis blog ni tangan tu laju je jalan
Yes! i need a boyfriend (boooo!!) oh no! bukan, macam pelikkan tulisan2 status2 aku kat fb ke hape ke kat laman sesawang
nak ayat macam orang tengah happy or frust bercinta bagai.
Don't just jump to a conclusion dear..
Inilah kehidupan, hidup dengan orang-orang sekeliling yang tersayang
Nak cakap ada boyfriend jauh panggang dari api.
Boleh aku tanya boyfriend tu apa? (boooooo!! lagi sekali)

Aku kebanyakkan tak tahulah nak cakap apa, minat ke suka ke sebab masing2 ada interpretasi masing
Kalau aku cakap aku suka, nanti kau cakap aku minat gila. So semua orang lain2. So, nak dengar aku membebel silakan baca,tak nak dengar boleh blah. Aku ni kalau nak suka2 kat orang senang je. Saja suka2. Haha. Haip!

Oke straight tu the point apa yang aku nak cakap aku ada minat sorang mamat tu. Kira macam suka kelas ke-2.
|Suka kelas pertama aku diibarat seperti suka tengok lepas esok aku dah bye2 or aku dah lupa siapa yang aku suka tu.
|Suka kelas kedua ni macam bahaya sikit sebab rasa suka tu macam nak jadikan empunya diri sendiri
|then baru sayang la kira macam appreciate gila babeng

Nak dipendekkan cerita (ecewah!), aku minat sorang mamat ni. Dia cakap dia umur 27. Tak tahu la dia kelentong ke apa.
Tapi bila aku ni dah minat tahap kedua memang semua aku godek habis. Tengok2 dia ni mak aih banyak gilo peminat.
Aku kalau orang dah ramai peminat ni aku kalau boleh time tu je nak bye2. Tapikan sebab banyak ayat2 positif yang ada kat dia,
aku cakap la kat dia jangan lari!! sebab aku tak kejar pun. Aku tengok je.Pastu dia relex la apa lagi sebab dia bukan kenal aku siapa pun. HAHAHA.
Tipah tertipu bang, tipah tertipu.

Eh, siang tadi pergi kursus kahwin. Just tiba2 teringat, lelaki ni ego dia tinggi. So apa yang aku boleh simpulkan mesti ada give and take dalam perhubungan. Bila orang tanya kenapa nak kahwin jangan la cakap saja2 ikut orang nampak sangat kau tiada hala tuju...haa kantoi la macam tu kan. Oh, kau kalau nak kahwin kau biar matang sikit pikir jangan macam budak (aku la dulu tu). Macam2 jugak kau boleh tahu, oh lelaki ni macam ni, kalau anak macam ni, kalau duit macam ni, kalau semua yang kalau2 yang censored pun ada untuk kebaikan bersama. Ops! So pergilah kursus kahwin ye kawan2. Sebagai persedian sementara masih ada masa lapang. Kalau tak, pandai2 sendirilah nak hidup kan. (tiba2 macam cerita tergantungkan? ada cerita tapi aku dah malas dah)

Okay tu jela. Bye2 terima kasih :D

No comments:

Post a Comment