Ask me now!!

JOM TANYA-TANYA SAYA! SANGAT SEDIA UNTUK MEMBANTU :)
Nama/Name
Phone No
Email anda/your email
Pekerjaan/Occupation
Dimana kamu tinggal/Where Do You Live Kuala Lumpur
Selangor
Perlis, Kedah, Penang, Perak
Pahang, Terengganu, Kelantan
Sabah, Sarawak
Negeri Sembilan, Melaka, Johor
Sudah mendaftar jadi ahli dalam masa 2 tahun lepas/Have you registered as Herbalife member in the past 2 years? Yes
No
Mana yang kamu berminat/Are you interested in any of below? Turunkan berat/Lose weight
Tambah berat/Gain weight
Tingkatkan kesihatan/Improve health
Tingkatkan tenaga/Improve energy
Perbaiki masalah kulit/Improve skin
Cari pendapatan lebih/Earn extra income
Apa2 tambahan soalan atau info yang saya boleh bantu/Extra information that can help me to guide you.

Click here to create your own form.

Sunday, October 28, 2012

Saya suka tapi saya bagi kat awak eh.


Haritu aku pergi shopping kat butik fatin suhana
Ecewah ayat macam shopping pegang beg kiri kanan
Padahal kat blog je ponggg
Aku minat lah kat peplum dia 
Lawo pun lawo dan aku pun membuat pembelian
Tapi satu yang aku ragu-ragu sebab dia kain lycra
Fatin kata kain tu oke sebab before ni dia pun tak minat lycra
So aku pun membeli akan ia peplum kesukaan tersebut
Sebab aku pun tak suka kain lycra T_T
Selepas membuat bayaran dan mendapat barangan
Aku melihat akan ia yang lycra itu
Dan say noooooooo!!!
Aku pun telah menghadiahkan kepada alia lisanah
Err..adakah alia sudah menjadi mangsa keadaan?
Dimana ketika itu adalah hari kelahirannya yang ke-22??
Tapi tak salahkan hadiahkan barang yang kita suka 
kepada orang yang kita sayang? :)

Semoga alia sehat2 aje :)
Daripada kami hadiah itu budak2 rumah kepada awak tersayang. Cewah!
(love terbang-terbang :') ) 

No comments:

Post a Comment