Ask me now!!

JOM TANYA-TANYA SAYA! SANGAT SEDIA UNTUK MEMBANTU :)
Nama/Name
Phone No
Email anda/your email
Pekerjaan/Occupation
Dimana kamu tinggal/Where Do You Live Kuala Lumpur
Selangor
Perlis, Kedah, Penang, Perak
Pahang, Terengganu, Kelantan
Sabah, Sarawak
Negeri Sembilan, Melaka, Johor
Sudah mendaftar jadi ahli dalam masa 2 tahun lepas/Have you registered as Herbalife member in the past 2 years? Yes
No
Mana yang kamu berminat/Are you interested in any of below? Turunkan berat/Lose weight
Tambah berat/Gain weight
Tingkatkan kesihatan/Improve health
Tingkatkan tenaga/Improve energy
Perbaiki masalah kulit/Improve skin
Cari pendapatan lebih/Earn extra income
Apa2 tambahan soalan atau info yang saya boleh bantu/Extra information that can help me to guide you.

Click here to create your own form.

Friday, May 25, 2012

3 pilihan yang tiada jawapan


Post ini sangat bosan so takyah baca.

3 pilihan untuk hari esok

1. Pulang ke rumah
2. Stay rumah sewa
3. Berprogram

Turut mengambil kira 3 perkara penting
1. Duit
2. Kegembiraan
3. Belajar

Jika pulang kerumah. Saya bakal menumpang teman. Saya boleh minta kepada teman agar saya tidak menghulurkan wang kerana saya ketidakcukupan wang buat masa sekarang. Jika pulang kerumah ia turut meningkatkan hormon kegembiraan kerana akan berjumpa dengan ahli keluarga disebabkan sudah lama tidak melihat muka-muka orang tersayang. Juga akan bersama teman lain untuk ke kenduri kahwin. Mungkin juga saya akan belajar atau menyiapkan kerja seperti projek design, projek m&e dan juga individual assignment environment. Tetapi tidak boleh berharap sangat kerana rumah dan waktu cuti itu akan bergabung membuatkan diri tidak mahu membuat apa-apa sekadar berehat di rumah.

Jika saya stay dirumah sewa penggunaan wang adalah kerap selain untuk makan dan minum ia juga menyumbang kepada wang ke tangki minyak kereta. Tahap kegembiraan juga akan menurun sedikit demi sedikit kerana teman-teman serumah akan keluar rumah seorang demi seorang dengan kerap untuk menyempurnakan aktiviti masa cuti. Maka saya akan berasa sangat bosan dan kerja-kerja universiti pun bakal ditinggalkan kerana saya akan penuhkan dengan tidur.

Jika saya berprogram duit sama sekali tidak akan berusik kerana ianya free termasuk makan dan minum. Tahap kegembiraan tidak boleh dijanjikan kerana tidak tahu kerenah manusia disana jika matlamat saya ke sana untuk meningkatkan tahap kegembiraan. Juga akan bergembira kerana akan ke pantai. Malangnya tiada perasaan teruja untuk berprogram pada hujung minggu ini. Kerja-kerja universiti tidak langsung akan diusik langsung akibat berprogram daripada jumaat sehingga ahad.
North tower, Akademia 1, Akademia 2, Akademia 3
(bangunan fakulti)

No comments:

Post a Comment