Ask me now!!

JOM TANYA-TANYA SAYA! SANGAT SEDIA UNTUK MEMBANTU :)
Nama/Name
Phone No
Email anda/your email
Pekerjaan/Occupation
Dimana kamu tinggal/Where Do You Live Kuala Lumpur
Selangor
Perlis, Kedah, Penang, Perak
Pahang, Terengganu, Kelantan
Sabah, Sarawak
Negeri Sembilan, Melaka, Johor
Sudah mendaftar jadi ahli dalam masa 2 tahun lepas/Have you registered as Herbalife member in the past 2 years? Yes
No
Mana yang kamu berminat/Are you interested in any of below? Turunkan berat/Lose weight
Tambah berat/Gain weight
Tingkatkan kesihatan/Improve health
Tingkatkan tenaga/Improve energy
Perbaiki masalah kulit/Improve skin
Cari pendapatan lebih/Earn extra income
Apa2 tambahan soalan atau info yang saya boleh bantu/Extra information that can help me to guide you.

Click here to create your own form.

Wednesday, May 23, 2012

Mari mencipta kenangan yang indah :)

Assalamualaikum.

Segalanya akan jadi kenangan.
Yang indah yang tak.
Kita sama-sama akan ada kenangan.
Jadi haruskah kau cipta kenangan yang tak indah?
Dikala kau pun sedar apa yang kau buat.
Aku mungkin dah penat kot nak cakap benda banyak kali
Walaupun manusia harus diingatkan selalu.
Terukkan aku?
Maaflah.

blajo mechanical and electrical system sambil makan coklat boboi boy! yeay!


Kau yang dari semalam. Memang nak kenakan.
Pegi lah usha azi ke. Dia kan lawa.
Kang ada yang kena sekeh kang.
Aku nak study pun tak senanglah.
Nasib baik handsome =.=

No comments:

Post a Comment