Ask me now!!

JOM TANYA-TANYA SAYA! SANGAT SEDIA UNTUK MEMBANTU :)
Nama/Name
Phone No
Email anda/your email
Pekerjaan/Occupation
Dimana kamu tinggal/Where Do You Live Kuala Lumpur
Selangor
Perlis, Kedah, Penang, Perak
Pahang, Terengganu, Kelantan
Sabah, Sarawak
Negeri Sembilan, Melaka, Johor
Sudah mendaftar jadi ahli dalam masa 2 tahun lepas/Have you registered as Herbalife member in the past 2 years? Yes
No
Mana yang kamu berminat/Are you interested in any of below? Turunkan berat/Lose weight
Tambah berat/Gain weight
Tingkatkan kesihatan/Improve health
Tingkatkan tenaga/Improve energy
Perbaiki masalah kulit/Improve skin
Cari pendapatan lebih/Earn extra income
Apa2 tambahan soalan atau info yang saya boleh bantu/Extra information that can help me to guide you.

Click here to create your own form.

Tuesday, May 22, 2012

Dress, dress and dress. :)

Assalamualaikum. :D

Hai2 semua. Today i want to share something about innovation. Actually, takdelah inovasi nauu tapi aku nak tunjuk betapa inovasinya manusia zaman sekarang ni. Tetapi awas! ini hanyalah kepada manusia yang reti dan berminat dalam detail jahitan. Kalau takde ciri-ciri yang aku sebut tu sila blah. Hahaha~

Haritu kami ada dinner fakulti. Then not sure nak pakai apa lah kan. Almaklumlah dinner tu bukan hari-hari, setahun sekali je dapat merasa. Ada rezeki dapatlah pergi. Takde rezeki pergi duduklah kat rumah diam-diam.

Dan dinner pun telah berlalu. Dibawah ini aku nak tunjuk salah satu design baju yang aku berminat.

Yang kaler biru ni aku suka design atas bahu dia ada lace! dan aku memang peminat lace sangat2.(Walaupun takde baju lace disebabkan takde design yang sesuai dan berminat untuk dipakai. Korang tahu jelah baju-baju zaman sekarang kebanyakannya tidak menepati kehendak hati.eceh!) Kemasan kat pinggang dia pun aku berminat sebab dia kembang2 gitu. Dah berangan sangatlah nak buat design macam ni tapi buat ala-ala dress kasi labuh sikit sampai bawah. Kalau nak godek tengok apa diorang jual tengok kat sini.

Lepas tu tadi aku ada godek-godeklah blog orang jual baju kat sini. Dah namanya perempuan memang sukakan tengok bende lawo-lawo. Pastu aku jumpa ni!
Baju ni kalau korang perasan design dia sama dengan baju kat atas tadi. Serius sama. Tak tipu. Kalau korang tak nampak, memang kat atas tadi aku dah warning awal-walkan. So, jangan salahkan aku ye. Haha.

Nampak tak betapa inovasinya mereka membuat baju. Daripada baju yang fit to the body kepada muslimah fashion. Longgar, labuh dan menutup aurat. Hoho dan aku sangat berminat tapi sangat sedih sebab harga die rm70 T_T. Nampak gayanya kena buat sendirilah. Tah bila-bila la kan.


Disebabkan impian tidak direalisasikan untuk memakai design macam kat atas tu so i choose the other design yang memang aku impikan dah lama dulu.Yelah berangan nak pakai baju yang macam princess tu. So aku pun design lah baju dinner sendiri macam kat bawah ni. Lawakan! bukan nak puji diri sendiri. Kalau orang lain buat baju macam ni pun i will admire her design. eceh! sangat menepati kehendak hati. Hahahaha.. 


 Ni dinner fakulti hari tu. "MALAM GALA FKAAS"
From left adah, me, fifi, ecah, mida, azi and anis! :D
Semua ni dak ex-matrix fkaas batch 2009/2010
Aku sangat tidak menepati kehendak tema iaitu merah, hitam putih. Biaq pi la aku nak pakai apa pun kan. Ko ingat aku pakai duit korang ke? hahaha..

Ok bye! take care! love you! :)
Assalamualaikum!

No comments:

Post a Comment