Ask me now!!

JOM TANYA-TANYA SAYA! SANGAT SEDIA UNTUK MEMBANTU :)
Nama/Name
Phone No
Email anda/your email
Pekerjaan/Occupation
Dimana kamu tinggal/Where Do You Live Kuala Lumpur
Selangor
Perlis, Kedah, Penang, Perak
Pahang, Terengganu, Kelantan
Sabah, Sarawak
Negeri Sembilan, Melaka, Johor
Sudah mendaftar jadi ahli dalam masa 2 tahun lepas/Have you registered as Herbalife member in the past 2 years? Yes
No
Mana yang kamu berminat/Are you interested in any of below? Turunkan berat/Lose weight
Tambah berat/Gain weight
Tingkatkan kesihatan/Improve health
Tingkatkan tenaga/Improve energy
Perbaiki masalah kulit/Improve skin
Cari pendapatan lebih/Earn extra income
Apa2 tambahan soalan atau info yang saya boleh bantu/Extra information that can help me to guide you.

Click here to create your own form.

Friday, July 13, 2012

Kena tembak nasib baik tak mati


Semalam sambil tunggu concrete kat bore pile encik halim keluarkan soalan cepumas.
Amboi encik halim jangan main tembak2 dengan saya.
Working load pile ni berapa?
Method statement load test dah baca blom?
(Dalam otak aku method statement bored pile)
Mana taknye jawapan aku dah.
Adoai.
Pastu dia tanya terus aku tenganga-nganga nak jawab.
Pastu disebabkan aku tak suka kena tembak.
Datang office pagi tadi terus aku cari cara nak ingatkan macam mana.
Padahal benda alah tu ada dalam drawing kenapa kena ingat?
Kat site ni apa yang aku realise semua benda kena ingat.
Semua benda kena ada dalam kepala otak
Sebab nanti bila kena tanya jawapan mesti dah ada kat mulut.
Jika tiada jawapan yang 'concrete' sila tadah telinga.hahaha.
Pastu gelak-gelak balik.
Kenapalah aku ni tak suka ingat-ingat benda.
Jadi jangan dijadikan tabiat malas mengingat kalau tak nak nyanyuk cepat.

Okeyh, mari pulang ke rumah! :)

2 comments: