Ask me now!!

JOM TANYA-TANYA SAYA! SANGAT SEDIA UNTUK MEMBANTU :)
Nama/Name
Phone No
Email anda/your email
Pekerjaan/Occupation
Dimana kamu tinggal/Where Do You Live Kuala Lumpur
Selangor
Perlis, Kedah, Penang, Perak
Pahang, Terengganu, Kelantan
Sabah, Sarawak
Negeri Sembilan, Melaka, Johor
Sudah mendaftar jadi ahli dalam masa 2 tahun lepas/Have you registered as Herbalife member in the past 2 years? Yes
No
Mana yang kamu berminat/Are you interested in any of below? Turunkan berat/Lose weight
Tambah berat/Gain weight
Tingkatkan kesihatan/Improve health
Tingkatkan tenaga/Improve energy
Perbaiki masalah kulit/Improve skin
Cari pendapatan lebih/Earn extra income
Apa2 tambahan soalan atau info yang saya boleh bantu/Extra information that can help me to guide you.

Click here to create your own form.

Wednesday, July 18, 2012

Mamat spoil (PART 1)

Button post pun di tekan. Tersengih-sengih Min.

"Hai Min, lajunya update blog? yang semalam tu apa cerita? Yang ke berapa tu?" Aina memasuki bilik. Faham sangat dah dengan kawan dia seorang ni. Kalau balik kelas petang tak update blog memang tak sah.

"Kenapa? kau pun suka kat dia kan?"

"Eh, aku pulak yang kena. Aku tahu semua orang cakap mamat tu handsome. Tapi sorry lah bukan taste aku."

"Ala, aku tak lah macam Syaza dengan Bel tu. Tu baru peminat fanatik. Aku suka tengok je mamat tu sebab muka dia macam kotak."

"Apa punya taste la minah ni kotak-kotak pun suka" Ngomel Aina.

"Hoi, mulut tu jaga sikit." Muncung Min.

"Eh Min ko nak dengar satu cerita tak?" Soal Aina.

"Hurmmm...apa nya?" Malas-malas je Min menyahut.

"Semalam abang aku ada cerita something kat aku. Nak dengar tak?" Pancing Aina.

"Takpe lah, kau pun macam malas je nak dengar. Aku nak mandi dulu kejap lagi nak maghrib dah. Tapi ni cerita pasal mamat spoil tu tau." Pancing Aina lagi dan berlalu pergi.

Buntang mata Min. "Ehh kejap-kejap. Cerita apa cerita apa? Ceritalah Aina.." Rengek Min manja memaut tangan Aina.

"Oh, tahu pun kau eh. Cerita pasal mamat spoil tu laju je kau. Dah-dah lepas la tangan aku ni, rimas lah. Aku nak cerita lah ni."

Tersengih-sengih Min dekat Aina.

"Yang kau tersengih-sengih macam kerang busuk ni kenapa? Kau minat siapa sebenarnya ni? Banyak sangat orang kau minat eh."

"Ala ni bukan minat. Admire jelah. Kalau minat dah lama aku usha. Tapi mamat spoil ni kisah lama. Mana boleh tak ambil tahu. Takkan aku nak usha dia banyak kali. Malu la aku." Bebel Min.

"Yelah, yelah aku faham."

BERSAMBUNG

Karya Aideeyus Zahra.


**minta jasa kalian doakan yang terbaik buat mak sahabat saya Puan Zaleha yang kini bertarung nyawa dengan kanser yang semakin merebak serius di dalam badan. Semoga Farhana sekeluarga kuat! amin..

No comments:

Post a Comment